REGULAMINY

REGULAMIN KORZYSTANIA Z DOMKÓW/APARTAMENTÓW OŚRODKA MAZURSKA ZATOKA

*Regulamin ma służyć zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych gości.

Termin pobytu należy uzgodnić z recepcją naszego Ośrodka Wypoczynkowego Mazurska Zatoka telefonicznie pod numerem +48 575 396 558 lub poprzez e-mail: rezerwacja@mazurskazatoka.pl

  1. We wszystkich domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz używania ognia otwartego (elektryczne papierosy, e-papierosy, i podobne) ! opłata za dearomatyzację domku wynosi 1200 zł. Osoby palące proszone są o wychodzenie na taras i korzystanie z popielniczek. !
  2. We wszystkich domkach obowiązuje zakaz smażenia ryb.! opłata za dearomatyzację domku wynosi 1200 zł.
  3. Za bezpieczeństwo dzieci i młodzieży niepełnoletniej na terenie obiektu odpowiada rodzic/opiekun.
  4. Klienci ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych domku powstałe z ich winy.
  5. W dniu uiszczania płatności za pobyt pobieramy zwrotną kaucję w wysokości 500 zł w formie gotówkowej, na pokrycie ewentualnych zniszczeń.
  6. Za rzeczy pozostawione w domkach lub na terenie ośrodka właściciel nie ponosi odpowiedzialności.
  7. Doba hotelowa w domkach rozpoczyna się o godzinie 15:00 dnia pierwszego, a kończy o godzinie 10:00 ostatniego dnia pobytu.
    • Zakwaterowania 15:00
    • Wymeldowania 10:00
  8. Klient określa czas pobytu najmując domek i przyjmuje, że przez taki okres w nim pozostanie, za skrócenie czasu pobytu żaden zwrot płatności nie przysługuje.
  9. Odbiór kluczy następuje bezpośrednio w obiekcie.
  10. W dniu zakwaterowania użytkownik zobowiązany jest dokonać opłaty klimatycznej za wszystkie osoby zakwaterowane w wynajętym domku.
  11. Liczba osób przebywających w domku musi odpowiadać liczbie osób zdeklarowanych podczas najmu i rezerwacji.
  12. Zabrania się przebywania osób trzecich (nie objętym rezerwacją) w domkach i na terenie obiektu.
    (ewentualne odwiedziny rodziny muszą być wcześniej uzgodnione z recepcją)
  13. Osoba rezerwująca ponosi pełną odpowiedzialność za przebywające z nią osoby.
  14. Korzystający z obiektu zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego i odpowiadają za wszelkie szkody wyrządzone w obiekcie podczas pobytu.
  15. Właściciel Ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za ewentualny brak wody, spowodowany brakiem dostawy wody w linii zewnętrznej i brakiem dostępu prądu spowodowany awarią sieci energetycznej.
  16. W okolicy domków obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 6.00 dnia następnego z wyjątkiem organizowanych i zaplanowanych przez sam Ośrodek imprez.
  17. Zachowanie gości i osób korzystających z usług domków nie powinno zakłócać codziennego rytmu życia mieszkańców domków sąsiadujących. Właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług (łącznie z usunięciem z obiektu) osobie, która narusza te zasadę.
  18. Pojazdy samochodowe, rowery należy parkować w miejscu do tego wyznaczonym.
  19. Domki należy przed opuszczeniem doprowadzić do stanu pierwotnego ( lub zamówić sprzątanie domku na koszt wynajmującego)
  20. Opuszczając domek w dniu wyjazdu klient zdaje domki właścicielowi i sam informuje o powstałych zniszczeniach oraz reguluje je finansowo, zdaje klucze właścicielowi lub osobie przez niego upoważnionej.
  21. Wymagany jest zadatek za nocleg przed przyjazdem w wysokości 50 % w celu zagwarantowania rezerwacji ( lub inaczej uzgodnione z recepcją przy dokonywaniu rezerwacji )
    • Zadatek należy uiścić w terminie do dwóch dni od momentu dokonania rezerwacji.
    • Zadatek wynosi 100% całkowitego kosztu pobytu w chwili rezerwacji z dnia na dzień lub dwa dni przed przyjazdem.
  22. Dzieci do 4 roku nie są liczone przy rezerwacji. Pozostałe dzieci (powyżej 4 lat) liczą się tak samo jak osoby dorosłe.
  23. Po wcześniejszym uzgodnieniu dostępne jest łóżeczko turystyczne dla małego dziecka (w miarę dostępności).
  24. Całkowita rezygnacja z pobytu nie uprawnia do zwrotu wpłaconego zadatku.
  25. W domkach znajdują się czujniki dymu.
  26. W przypadku wystąpienia usterek technicznych klient proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich właścicielom, co umożliwi odpowiednią reakcję oraz działanie.
  27. W ośrodku jest całkowity zakaz przebywania zwierząt.
  28. Ręczników znajdujących się w domkach nie wolno zabierać na basen, saunę, jacuzzi i na plażę (będzie to obciążone karą). Służą do tego tylko specjalnie przeznaczone ręczniki, za których wypożyczenie pobierana jest opłata na recepcji lub każdy może używać swoich własnych.
  29. Saunę z balą i jacuzzi, wynajmujemy za dodatkową opłatą, po uprzednim zarezerwowaniu seansu w recepcji
  30. Na życzenie jest możliwość wymiany ręczników i pościeli (duży ręcznik, mały, bielizna pościelowa komplet )
  31. Zabrania się na terenie Ośrodka prowadzenia wszelkiego handlu, hazardu, działań promocyjnych i reklamowych, bez zgody kierownictwa ośrodka.
  32. Przyjazdy w godzinach, kiedy recepcja Ośrodka jest nieczynna, należy uzgadniać indywidualnie z recepcją Ośrodka, z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
  33. Każda niezrealizowana rezerwacja (nie pojawienie się Gościa w Ośrodku w dniu przewidzianym na rozpoczęcie pobytu) upoważnia Ośrodek jednostronnie do zerwania zawartej z Gościem umowy, tj. anulowania rezerwacji, z możliwością żądania zwrotu wszelkich poniesionych z tego tytułu kosztów. Wpłacony przez Gościa zadatek na zarezerwowany pobyt, który w ten sposób nie doszedł do skutku, nie podlega zwrotowi.
  34. Ośrodek Mazurska Zatoka zastrzega sobie prawo odmowy zakwaterowania osobom:
    • będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
    • zachowującym się agresywnie lub w sposób powszechnie uznany za wulgarny,
    • które nie poinformowały kierownictwa Ośrodka o organizacji w Ośrodku imprez masowych (np. wieczory kawalerskie, wieczory panieńskie, spotkania integracyjne, itp)
    • osobom niepełnoletnim
  35. Po otrzymaniu kluczy do domku zameldowany Gość staje się osobą materialnie odpowiedzialną za wyposażenie oddane do użytkowania. Niezwłocznie po wejściu do domku Gość jest zobowiązany do sprawdzenia faktycznego stanu wyposażenia
  36. W dniu zakończenia pobytu Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za zurzytą energię elektryczną w czasie pobytu wg. wskazań licznika.
  37. Uregulowanie wszystkich opłat, niezmieniony stan techniczny domku, (bez uszkodzeń i strat) sprawdzonego wcześniej przez personel Ośrodka oraz oddanie przez Gości kompletu kluczy do domku, skutkuje oddaniem kaucji pobranej w dniu przyjazdu.
  38. W domkach/apartamentach zabrania się:
    • palenia tytoniu oraz e-papierosów, itp
    • wynoszenia/przenoszenia z domku przedmiotów, stanowiących jego wyposażenie (np. mebli, pościeli, naczyń kuchennych itp.),
    • pozostawiania bez nadzoru przewodów i urządzeń elektrycznych pod napięciem,
    • używania urządzeń elektrycznych o dużej mocy nie stanowiących standardowego wyposażenia domku (np. własnych kuchenek, grzejników, akumulatorów itp.),
    • rozpalania grilla na drewnianych tarasach domków.
    • smażenia ryb
  39. Na terenie Ośrodku obowiązuje całkowity zakaz samodzielnego rozpalania ognisk
  40. Pobyt dzieci na placu zabaw, plaży, basenu dozwolony jest jedynie pod opieką osób dorosłych, które biorą za nie całkowitą odpowiedzialność, a także zobowiązują się do przestrzegania regulaminu placu zabaw.
  41. Korzystanie z obiektów i wyposażenia Ośrodka (np. pomost, plaża, plac zabaw dla dzieci, grill, leżaki.) podczas pobytu na terenie Ośrodka jest bezpłatne. Nie dotyczy:
    • wypożyczalni sprzętu wodnego, który to jest wynajmowany odpłatnie na podstawie obowiązującego cennika.
    • sauny z balą, jacuzzi (opłata)
    • innych atrakcji, które wymagają opłat
  42. Parking na terenie Ośrodka jest niestrzeżony. Właściciel Ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy zaparkowane na terenie Ośrodka ani za znajdujące się w nich mienie.
  43. Najemca dokonując rezerwacji oświadcza, że nie wnosi żadnych uwag oraz zastrzeżeń co do wyposażenia i rozwiązań technicznych domku/apartamentu oraz infrastruktury ośrodka.
  44. Dokonanie rezerwacji pobytu w ośrodku jest jednoznaczne z akceptacją warunków niniejszego regulaminu.
  45. W sprawach nieobjętych niniejszym regulaminem decyduje kierownictwo Ośrodka Mazurska Zatoka.
  46. Zabronione jest wynoszenie ręczników z apartamentów (białych) na teren BASENU, plaży, sauny i podobnych… służą do tego przeznaczone ręczniki basenowe, które należy wypożyczyć na recepcji za dodatkową opłatą.

Za nie przestrzeganie regulaminu, będą naliczane kary ustalone w cenniku.

W DNIU ZAKOŃCZENIA POBYTU ZABRONIONE JEST OPUSZCZANIE OBIEKTU BEZ ZDANIA GO WŁAŚCICIELOWI i SPRAWDZENIA STANU APARTAMENTU

REGULAMIN PRZYSTANI WODNEJ

  1. Wypożyczalnia udostępnia sprzęt wodny tylko osobom pełnoletnim lub niepełnoletnim pod opieką osoby dorosłej.
  2. Wypożyczalnia zastrzega sobie prawo do odmowy wypożyczenia bez podania przyczyny.
  3. Opłata za wypożyczenie jest ustalona na podstawie rodzaju sprzętu i okresu wypożyczenia. (cennik Ośrodka)
  4. Klient jest odpowiedzialny za bezpieczne i odpowiednie korzystanie ze sprzętu i zobowiązany jest do oddania sprzętu w stanie niepogorszonym do stanu w momencie wypożyczenia.
  5. W przypadku utraty, uszkodzenia lub kradzieży sprzętu, klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy lub odtworzenia /zakupu sprzętu.
  6. Klient zobowiązuje się nosić zalecane środki bezpieczeństwa, takie jak kamizelka ratunkowa, w odpowiednich warunkach.
  7. Wypożyczalnia nie ponosi odpowiedzialności za wypadki, kontuzje lub straty w związku z korzystaniem ze sprzętu.
  8. Klient akceptując regulamin, zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich zawartych w nim zasad i postanowień.

REGULAMIN BASENU

  1. Basen jest czynny codziennie w godzinach od 10.00-20:00.
    Czas otwarcia może ulec zmianie z przyczyn organizacyjnych (pora roku, awaria lub zagrożenie)
  2. Z basenu mogą korzystać tylko i wyłącznie goście naszego obiektu Mazurska Zatoka.
  3. Dzieci mogą przebywać na terenie basenu wyłącznie pod opieką osób dorosłych/opiekunów.
  4. Dzieci używające pieluch muszą mieć założone jednorazowe pieluchy przeznaczone do kąpieli.
  5. Zabrania się wchodzić osobom:
    • których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub podobnie działających środków,
    • z otwartymi ranami i stanami zapalnymi skóry,
    • z oznakami chorób stwarzających niebezpieczeństwo utonięcia,
    • których stan higieny odbiega od ogólnie przyjętych norm
  6. Zaleca się zatem, aby osoby, których stan zdrowia może stanowić zagrożenie utonięcia lub pogorszenia stanu zdrowia oraz cierpiące na schorzenia, które mogą nasilić się w czasie korzystania z basenu, korzystały z niego tylko i wyłącznie po uprzedniej zgodzie wyrażonej przez lekarza.
  7. Osoby naruszające postanowienia Regulaminu, mogą zostać, usunięte z terenu Mazurskiej Zatoki przez właściciela, bądź funkcjonariuszy Policji, bez prawa do zwrotu opłat.
  8. Za wszelkie szkody spowodowane nieprzestrzeganiem przez użytkownika regulaminu i ogólnych zasad Użytkownik ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych.
  9. Zabronione jest wynoszenie ręczników z apartamentów (białych) na teren BASENU, plaży, sauny i podobnych… służą do tego przeznaczone ręczniki basenowe, które należy wypożyczyć na recepcji za dodatkową opłatą.

Za nie przestrzeganie regulaminu, będą naliczane kary ustalone w cenniku

REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY

  1. W kabinie sauny zaleca się używania ręczników do wycierania się i jako podkładka na ławę, w saunie ręcznik powinien być rozłożony tak, aby żadna część ciała nie stykała się z powierzchnią drewnianą.
  2. Przed wejściem do sauny należy dokładnie umyć ciało i wytrzeć się do sucha.
  3. Podczas pobytu w saunie pamiętaj o oddechu. Należy oddychać spokojnie, płytko, ustami, aby uniknąć podrażnień śluzówki nosa i jego zatkania.
  4. Po sesji w saunie udajemy się w pierwszej kolejności pod prysznic, gdzie spłukujemy ciało wodą. Najlepiej zacząć od stóp, kierując strumień wody w kierunku serca. Następnie można schłodzić się w zbiorniku z zimną wodą.
  5. W saunie może przebywać jednocześnie max. 6 osób.
  6. W czasie przebywania w saunie nie wolno smarować ciała i twarzy żadnymi kremami.
  7. Obuwie basenowe zostawiamy na zewnątrz.
  8. Do sauny zabrania się wnoszenia jedzenia i picia.
  9. Nie korzystamy z sauny w kolczykach, biżuterii, łańcuszkach, zegarkach, okularach, szkłach kontaktowych.
  10. Z sauny nie powinny korzystać osoby z chorobami kardiologicznymi i skórnymi oraz dzieci poniżej 16 lat.
  11. Za skutki zdrowotne z przebywania w saunie nie ponosimy odpowiedzialności.
  12. Kategorycznie zabrania się korzystania z sauny osobom pod wpływem alkoholu.
  13. Zobowiązuje się wszystkich użytkowników do przestrzegania regulaminu, zasad bezpieczeństwa oraz kulturalnego zachowania.
  14. Jeden cykl kąpieli trwa około 25 minut: 8-12 minut przebywania w gorącym pomieszczeniu, następnie 8-12 minut ochładzanie ciała wodą
    (w cyklu drugim i trzecim, przebywanie w gorącym pomieszczeniu nie powinno być dłuższe niż 10 minut).
  15. Po saunie należy wypocząć około 20-30 minut. Celowe jest picie w umiarkowanych ilościach (około 0,5- 1l) wód mineralnych lub soków.
  16. Zabronione jest wynoszenie ręczników z apartamentów (białych) na teren BASENU, plaży, sauny i podobnych… służą do tego przeznaczone ręczniki basenowe, które należy wypożyczyć na recepcji za dodatkową opłatą.

     

    Za nie przestrzeganie regulaminu, będą naliczane kary ustalone w cenniku.

REGULAMIN PLACU ZABAW

  1. Plac zabaw jest terenem przeznaczonym do zabawy i wypoczynku dzieci.
  2. Dzieci na terenie placu zabaw mogą przebywać wyłącznie pod opieką rodziców/opiekunów, ponoszących pełną odpowiedzialność za dziecko.
  3. Plac zabaw wyposażony został w urządzenia zabawowe przeznaczone dla dzieci w wieku 3 do 12 lat. Korzystanie z poszczególnych urządzeń zabawowych powinno być dostosowane do rozwoju psychofizycznego dziecka.
  4. Urządzenia zabawowe należy wykorzystywać zgodnie z ich przeznaczeniem (przy stosowaniu się do zaleceń osoby dorosłej).
  5. Rodzic/opiekun dzieci winien pamiętać o odpowiedzialności prawnej za ewentualne szkody wyrządzone na osobach lub mieniu.
  6. Zabrania się:
    • korzystania z urządzeń zabawowych przez więcej niż jedno dziecko na jedno miejsce,
    • zjeżdżania głowa w dół, skakania na zjeżdżalnię i wchodzenia na nią od strony pochyłej,
    • wchodzenia na główne elementy konstrukcji nie przeznaczone do zabawy.
  7.  Na placu zabaw obowiązuje zakaz:
    • niszczenia urządzeń zabawowych,
    • zaśmiecania terenu,
    • niszczenia zieleni,
    • jazdy na rowerze,
    • palenia tytoniu i spożywania alkoholu,
    • przebywania osób nietrzeźwych.
  8. Wszelkie uszkodzenia urządzeń i inne nieprawidłowości należy bezzwłocznie zgłaszać recepcji Mazurska Zatoka.